duminică, 10 mai 2009

Puterea a iesit cu o mare mamaliga

PD-L-istii au lipit pe tot Bdul Unirii afise cu mesajul lor pentru parlamentare. Azi am vazut. La bine si la greu. Asta e mesajul. Am si facut o mica dezbatere pe acest subiect cu un amic tare bun de-al meu, un copy de o mare clasa si finete intelectuala (www.textier.ro). El nu a vazut mesajul, insa din spusele mele, i se pare riscant mesajul pentru Romania. Inteleg ca vor sa responsabilizeze poporul, cel putin teoretic. Practic insa?

Desi inclusiv fiul lui este agresat de politicieni, eu personal vad acest mesaj ca pe unul basescian, ca pe o gargara ieftina de care sper sa se lepede cat mai multi, si care sa lase la coada acest 38% pe care l-ar obtine Base, rezultat facut public chiar in Duminica slabanogului

  

Un comentariu:

  1. si eu sper sa se lepede, dar nu stiu daca va fi posibil, avand in vedere nivelul de educatie politica a electoratului.

    RăspundețiȘtergere

Apreciez