joi, 2 iulie 2009

Puteti si voi salva o viata!

Azi am fost sa donez sange pentru Ana Onisor, studenta de 23 de ani implicata intr-un grav accident de circulatie pe Autostrada Soarelui. Ieri am citit despre acest caz (care m-a cutremurat desi curg lant accidentele) insa cred ca era prea tarziu ca sa mai pot face acest minim gest pentru sansa ei la viata...

Va indemn si pe voi sa o faceti. Este o cauza mult prea nobila ca sa nu o faceti

La Institulul de Hematologie unde am fost sa donez sange pentru Ana, am dat peste un grup de tineri buni colegi cu studenta strivita de masina. De la ei am aflat mai multe amanunte despre acest teribil accident, de care, in cele din urma, se face vinovat un motociclist pur si simplu tembel nu doar vitezoman

Sper sa o ajute bunul Dzeu sa ramana in viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Apreciez