joi, 8 octombrie 2009

nisa, succes, bani dar cum e cu marketingul afiliat?

Ma intreb daca s-a inteles bine cum e cu marketingul afiliat? Eu unul, vreau in continuare sa obtin informatii despre asta, si, de ce nu, sa le si aplic. 

Am participat ieri seara la un seminar online despre blogurile de nisa si acest domeniu nou pe care, sunt absolut convins de asta, cei din new media il cunosc destul de bine. Seminarul a fost sustinut de Andrei Rosca si moderat de Liviu Taloi. Felicitari si bravo lor!

Spre finalul acestui seminar, ca o surpriza, au intervenit Adina Vasilescu de la Sanoma - cu un key study aplicat si prezentat in premiera - si Radu Spineanu de la (daca nu gresesc) www.2parale.ro

www.bookblog.ro face bani buni, mi-a raspuns Andrei intr-un final de discutie. In trei ani si jumatate felia de publicitate a acestui blog se imparte intre 55% din recenzii de carte, 4% twitter, 9% RSS, 21% advertoriale si doar 11% bannere (vechi) pe a caror miza nu se mai merge. Ce frumos! Sa gasesti o nisa in care sa investesti pasiune (mai ales), resurse, timp, oameni si sa scoti bani din asta dupa ce proiectul creste odata cu tine, e visul oricarui antreprenor din online. Din ce-am observat eu pana acum (chiar daca si ieri s-a spus ca basicmarketing.ro si-a cam pierdut directia ori ca proiectul capslock.ro e inca un pic confuz), in online sunt foarte multe reusite. 

Cati dintre noi nu si-ar dori sa aiba dar mai ales sa sustina ideea unui astfel de proiect atat de ambitios?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Apreciez