marți, 2 iunie 2009

Brava tie, brava mie, brava lor


Merita felicitati! Astazi s-a implinit 1 an de zile de cand noua si singura televiziune suta la suta gastronomica a inceput sa emita. Si cica ajunge in cel putin 4500 de destinatii precise.

La Multi Ani cu bine, Brava!

A inceput pe la pranz...

Petrecere cu staif, mon cher. In Corbeanca, chiar la ei acasa.  Conceptul acestei savuroase distractii a inclus, la pachet, jocuri de darts (asa am reusit sa-l cunosc si pe secretarul general al Federatei Romane de Darts, Sebastian Sopon) dar si un adevarat offroad cu ATV-uri prin imprejurimile padurii. La un moment dat, 2 tineri in mare forma au dansat pe ritmuri latine sub picurii de ploaie

Am tras 2 ture innoroiate, nu foarte lungi, insa pe prima am finalizat-o chiar langa casa lui Vantu din padure. Este casa care nu se vede decat de foarte aproape. Si ce imensitate de casa!

Un simpatic bravetian mi-a zis ca Vantu si-a facut casa in Delta in doar 2 luni de zile, dar si ca bratul Sulina este in intregime al lui...

Am plecat de la party inainte de primele stiri din prime time cu un celebru actor tanar si grabit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Apreciez