joi, 25 iunie 2009

”Nu va pot garanta ca nu se fura”, Adriana Maxim - Orange Romania

Adriana Maxim - Orange Romania - ”Nu va pot garanta ca nu se fura”

Da, exact cum auziti. Sunt vorbele angajatei Orange Romania care m-a sunat astazi pentru a-mi face o noua oferta de abonament dupa ce de mai multa vreme incoace fac sesizari peste sesizari care trec nerezolvate. Acestea privesc erorile (tehnice in cel mai bun caz) cu care sunt incarcat la factura

De exemplu, imi apar pe factura numere de telefon pe care niciodata in viata mea nu le-am visat ca le voi apela, in special numere scurte cu tarif de cativa euro. Le-am exeplicat ca nimeni de pe telefonul meu nu ”doneaza” bani trimitand sms-uri la numere speciale, ori ca nimeni, dar absolut nimeni nu descarca jocuri sau mai stiu eu ce, sau ca nimeni cu atat mai putin eu, nu a sunat niciodata la numere cu tarif special

Declaratia ei insa, atunci cand am rugat-o sa imi garanteaze ca nu mi se mai intampla asa ceva, adica sa fiu furat pe fata - daca raman in continuare sa folosesc serviciile acestui operator de telefonie mobila numit Orange in conditiile actuale sau cele noi propuse de ea, mi s-a parut daca nu spectaculoasa cel putin socanta. Cititi-o cu mare atentie, va rog. 

”Nu va pot garanta ca nu se fura”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Apreciez