marți, 18 august 2009

Mizeria si mizerabilii de la Orange


Sunt cu adevarat mizerabili!

De peste jumatate de an fac sesizari peste sesizari celor de la Orange -un operator de telefonie mobila care provoaca destul de multa scarba la lume - fiindca nu stiu cum se intampla, dar de fiecare data cand vreau sa-mi platesc factura online, niciodata nu se poate: ba imi spun ca isi imbunatatesc serviciul, ba ca au avut probleme tehnice, ba ca ar fi mai bine sa merg la un magazin nu virtual, ba carr, ba marr samd

Oamenii astia niciodata nu (mi)-au rezolvat problema. Si e crunt!

Astazi dau la telefon peste un zevzec cu numele de Radu. Care n-are Pojar desi asa-l cheama. Dupa discutii interminabile cu acest pustan angajat la Orange ca sa nu moara de foame, aud de la el altceva decat ce trebuia sa-mi spuna. Intr-un delir patimas, a simtit nevoia sa-mi comunice altceva decat ce-l intrebasem, in plus, ma punea sa-i fac si un print screen la eroarea de sistem pe care mi-o tot afisa stupizenia lor de self care.

De data asta chiar nu am mai fost de acord desi pana acum am aratat suficienta clementa. Mi s-a parut ca nesimtirea lor intrecea orice limita. A fost incredibil, parca m-ar fi platit sa le fac asta, iar acest Pojar care s-a extins in urechea mea ca o tumoare, a mai comis una la fel de ”corporate”: a inchis telefonul!

ps. acum imi spune un prieten f bun - dupa ce mi-a citit postul - ce a patiti cu astia: avea cartela si a vrut sa isi pastreze numarul fiindca trebuia sa plece in cayman/i-au spus ca nu se pot face redirectari catre acea destinatie decat daca isi face abonament/si-a facut pasnicul om abonament la Orange, iar dupa ce ajunge acolo, nimic/suna si le spune clar ca vrea sa rezilieze contractul, la care magarii de acolo ce-i spun:  ”scrie cumva in contract ca iti garantam ca merge redirectarea spre international? nu scrie.. deci... noi ne-am respectat contractul..”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Apreciez