vineri, 7 august 2009

Sunt Climatizare.info si vand aer conditionat

Caut de cateva zile bune sa-mi cumpar un aparat de aer conditionat prin metoda de e-commerce. La un pret bun, recunosc asta. Nu conteaza cat, important e sa ma atraga. 

Dau peste un magazin online al celor care detin www.climatizare.info insa nu gasesc specificatiile cele mai importante la un aparat Samsung care mi-a atras atentia, de pilda clasa de consum energtic. Lansez imediat un mesaj si mi se raspunde sec ”Clasa C” dupa care revin si-i intreb de ce nu au scris ce era cel mai important ca sa inteleaga tot omul, la care ei, la fel de sec raspund: ”vom scrie si asta”.

Cum spunea si admirabilul Andrei Plesu intr-un interviu publicat ieri in cotidianul Adevarul, nu cred ca am sa mai apuc nici eu - o alta veste proasta pentru Romania - schimbarea in bine a acestei tari...extraordinar de frumoase

ps. pun si un jpg al dovezii, la nevoie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Apreciez