sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Aprecierea merita apreciere

Am invatat astazi ca dupa momente ceva mai tensionate cu un client, poti ajunge cu moralul sus de tot, in zona aceea in care exista si sentimentul de the sky is the limit.

Am mai invatat ca tot ce poate sa conduca la o relatie frumoasa de business cu un client, la o relatie care sa se dezvolte pe un fagas uman si corect, deloc rigid, este sincera lui apreciere pe care o poate capata de indata ce apar si primele rezultate, dar mai ales atunci cand are loc depasirea propriilor tale asteptari si chiar limite.

E pe deplin justificat atunci orice mic favor de care ai putea avea nevoie si pe care-l poti cere fara sa gresesti.

Este cel mai frumos lucru sa razi cu gura pana la urechi atunci cand el, clientul tau, e pus pe sotii cu tine si-ti varsa fel de fel de povesti traznite si haioase incat pana si zambetul tau se bucura ca exista. E chiar un privilegiu deosebit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Apreciez